torsdag 18. oktober 2012

Gym er gym :)

Gymtimen startet kl. 0745. Jeg hadde ikke vært i aktivitet på nærmere 2 år, dette fikk eg føle på kroppen.....




Vi spilte fotball, 4 mot 4 på små mål med første lag til 3 så pause og påann igjen. Jeg måtte bytte med læreren med jevne mellomrom, ellers er jeg stygt redd jeg ikke hadde kommet meg ut igjen av gymsalen her på krokeide videregående og vi kan jo trygt si at det er en kjip måte og gå på!


Når sant skal sies så var dette en meget god start på dagen, forbrenningen startet tidlig å jobber bedre hele dagen!

Jeg skal komme i bedre form å komme sterkt tilbake!!
For vi GRISE tapte :(

2 kommentarer:

  1. ARtig skrevet og en god beskrivelse av tingenes sørgelige tilstand :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg! Den ser jo riktig fin ut. Artig innlegg om gymtimen. Du må bare passe på slik at du ikke ødelegger deg! Man må bygge seg opp gradvis, og fotball kan være ganske så intensivt. Du skal se at til jul, så er du i bedre form enn læreren (Tom altså). Det å tape er jo aldri kjekt. REVANSJE!!!

    SvarSlett